fredag 1 mars 2013

Morgon sim igen

Min morgonsimning har varit lidande rätt länge. Förra gången jag simmade tidigt var i januari!! Men i morse var det dags! Vi var 2st. som simmade frisim i snabb banan + 3st. bröstsimmare. Jag simmade efter han som simmade frisim, jagade han fötter och sicksackade mellan bröstsimmarna. Det var kanske lite frustrerande ibland, men farten fick höjdes :)

100m 1:45
400m 7:25
500m 9:47
Däremellan simmade jag lite teknk i korta banan. Och sen några 50metrar snabbt i slutet.

Igår kväll stod det löpning på schemat. 8,50km. Sprang ungefär varannan km i ca 5:30 fart och varannan km saktare. Blåst och snöslask men glad att jag fick till ett kvalitetspass. Efter det fick jag för mig att lyfta lite giraya. Blev samma WOD som förra onsdagen. 2 varv per hand och avslutade med 50  x double swing med 20kg.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar