tisdag 5 mars 2013

Funderingar

Sovmorgon imorse. Var ändå upp 06.15. Ida promenix och lite styrka och städning. Då jag åkte till jobbet funderade jag på hur bra jag har det egentligen. Är (just nu) relativt hel. Benen funkar, jag kan springa, cykla, simma och egentligen göra precis vad jag vill. Tänkte på förra sommarens endorfinkickar, alltså tävlingar jag deltog i. Jag riktigt ryser då jag minns tillbaka då jag stod på startlinjen. (Egentligen  minns jag tillbaks till sommaren 2011 för då stod jag på startlinjen oftare än i somras). Det är väl det jag samtidigt ser fram emot och bävar inför tills nästa gång.

Tänk vad kul att vi har möjlighet att leka!

Styrkan i morse då: Det blev ca 15min. mage och pullups
Pullups: 6+5+6+5+6+5+4+3 = 40st

Frukost på jobbet. Det är Inte senap uppe i vänstra hörnet på bilden! utan jordnötssmör.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar