torsdag 14 mars 2013

Vårsol

Vårsolen har värkligen visat sin bästa sida de här dagarna. Jobbar till 17 denna vecka, så jag ser ju inte så mycket av den. Men åtminstone på kaffepausen ser jag till att sticka ut näsan.

Tisdags träning
Var riktigt limin (sjuk i musklerna) sen måndagsträningen. Började morgonen i alla fall med Powerwalk +17kg viktväst i värsta snöstormen. På kvällen blev det 20min WOD+core.

Onsdag
Fortfarande limin. sovmorgon. Men efter jobbet bestämde jag mig för backträning. uppvärmning 3km jogg, sen 7*2min backe. Kändes bra i benen efteråt. Han också med lite snöpulsning. Ida gillade det skarpt. Men hon var väldigt noga med att springa i mina spår och inte bredvid.


Som nedvarvning satte jag mig på trainern och trampade 30min. Torsdag morgon och igen trainer trampning. Sen en solskens promenix med Ida före jobbet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar