fredag 11 januari 2013

Slarv

Har slarvat denna vecka med mina välbehövliga sovtimmar. Det straffar sig meddetsamma på träningen. Tidsdagen blev en vettig träningsdag, men efter det finns det inte mycket träning att skriva om. Styrka/gym har jag dock fått till denna vecka.

Efter tisdagens morgonlänk, fortsatte jag med en GU jogg till efter jobbet och sen for jag ut med med skateskidorna. Blev massor av frisk luft födelsedagen till ära, bra så! Familjen och paketen får jag vänta på ända till söndag.

Onsdag började med Bodybalance på WSC och sen hann jag vara på gymmet också ca 50 min. Först körde jag 7 (5 thrusters + 5 deadlift). Detta pga av att jag Ska blir bättre på WODden Seven! resten av tiden körde jag olika ben övningar.

Vila onsdag kväll och torsdag morgon. På torsdag kväll körde vi en "enkel" WOD hemma. 4 varv med 4 övningar. Namnen minns jag tyvärr inte just nu.

På fredag morgon var det meningen att åka och simma. Men efter lördagens "långlänk" så har jag en blåsa underfoten med en diameter på mer än 2cm. Skavsårsplåstret har fallit bort och det skulle nästan ha varit helt bra. Men det nya skinnet var så torrt så det sprack upp igår kväll, och att sticka ned foten i klor efter det. Nej tack.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar