måndag 14 oktober 2013

Vecka 41

V 41. 11 träningstimmar
Jag hade tänkt mig förra veckan som en vilovecka. Fick också in 2 hela vilodagar (ons & fre). 

Lördag blev det triathlon träning i omvänd ordning. Mot min vilja riggade jag trainern. 30 minuter jämna plågor. Efteråt ut på en härlig långlänk i solskenet. Jag hade dock använt en stor del av mitt pannben till trainern så det blev lite jobbigt de sista kilometerna. Total 17km i 6:09 fart och pulsen hölls på GU. Sen var det bara simningen kvar då. Fixade sällskap till Master trainingen så det var omöjligt att backa ur! 

Söndag 2,5 h MTB. Meningen var att åka på crossfit efteråt. Men det gick inte. 

Lämnade MTB och sprang på med hjälm i skogen.. hoppas ingen såg mig
inga trattisar

Älgjakten börjar först nästa helg, men hundförarna körde
redan nu rally på skogsvägarna
Söndags middag
Torkad sprängticka för hela vintern. Nam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar