tisdag 6 november 2012

WOD, vila och friskluft

Förra fredagen vankades det jobbfest, DL 30 år. Helt enligt tradition börjar vi alltid med ett gympa pass:

WOD
Lycky Seven A M R A P 30min (vi gjorde det lite lättare och körde 3*10min med paus emellan. 7reps/övning och sen till nästa övning, så snabbt som möjligt.

*kettlebell 2 arm swing
*magisar enligt crossfit modellen
*wall ball
*box jump
*push up
*pull up / ring roses
*burpees

Svetten rann, mjölksyran kändes överallt.. Bra förberedelse inför 5-rätters middagen som följde! Efter att dansat hela, halva fredag natt så blev lördagen ganske slö. Som tur är fick jag med löp sällskap på lördag kväll. På söndag massor av frisk luft, men ingen träning.

Måndagen började med simning (simmade min första hundring under 1:50). Sen på kvällen dags för back drag. Enligt löpskole programmet skulle det springas 10*2min uppför. Utan piska klarade jag inte av det själv, men det blev 5*2min + 5*1min. Helt ok, eftersom förra vintern sprang jag endast en minutare.

Tisdag morgon Powerwalk med viktryggsäck och nu efter jobbet skall jag försöka ge mig ut med MTB i mörkret.

Oktober träning blev: 35h25min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar