tisdag 27 november 2012

Sockerträsket

Jag hamnade sakta men säkert i sockerträsket igen igår. I något skede (mellan jobb-köra vilse grejen och hem) var jag dessutom till affären och köpte en godispåse - som inte ens var god. När har jag köpt en godispåse sist? säkert 2-3 år sen?. Om jag vill ha nåt gott ska det vara choklad eller nån hembakt sockerbomb. Inte nå konstiga karameller.. Hur som helst tyngde jag i mig påsen ändå, bara för att.. och tjurig var jag som tusan.

Men så kom jag äntligen hem och där viftar ju Ida runt och säger med hela sitt kroppsspråk att "Nu ska vi springa, Nu ska vi springa..." 


 .. då kan man ju bara int kura ihop sig under en kudde och tjura. På med träningskläderna och ut på en mountenbike tur. Testade också att jogga lite. Knät kändes hyfsat, men inte bra (ska till en fysioterapeut på onsdag). Efteråt med lite äppel-keso-kanel röra i magen så kändes allt så mycket bättre igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar