fredag 26 juli 2013

Snart taggad igen

Har latat mig typ hela veckan. Har belönat mig själv med ett och annat.

Måndag: Vila
Tisdag: Vila
Onsdag: Massage
Torsdag: morgonjogg i fivefingers, hur skönt som helst. På kvällen en 40min cykeltur. Dessutom fick jag punka.. Tack för att det inte hände på tävlingen!

Mums, lunch utomhus
Köpte äntligen skorna jag längtat efter
Merrell, Pace Glove

Kajka W 75l
Måste erkänna att jag hamnat i kolhydrat träsket. Får abstinens meddetsamma jag inte har kolhydrater/socker tillgängligt..
Använder inga andra skor en Pace Gloves numera. De är hur bekväma som helst!
Ser också fram emot en tur till Lappland i höst.

Funderar på tävlingar.

4.8 Botnia cyklingen, 106km. Känns inte så lockande att ligga på rulle och tävla. Men om jobbet anmäler ett företagslag så..

7.8 Seljes motions triathlon 200m + 10km + 5km. Jag var hit på min andra tri tävling. Riktigt bra arrangerat för att vara ett litet motionslopp

11.8 Närpes motions triathlon 300m+15km+5km (måste stöda lokala satsningar). Ordnas för första gången

17.8 Kalajärvi Triathlon 300m + 30km + 10km eller Halv Ironman

30.8-1.9 Kärringsund triathlon på Åland: Halv Ironman, olympisk och sprint distans

Just nu e jag riktigt på hugget att åka på en roadtrip till Åland och få en chans att se lite mer av Ålands skärgård. Dessutom får Ida komma med och så hinner vi förhoppningsvis träffa Anna. Det skulle bli lite semester av det hela. Vet dock inte om jag vågar mig på en Halv Ironman igen. Kanske blir det olympisk distans.

Måste börja planera in lite träning nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar