torsdag 11 juli 2013

Lugn vecka

Jag har svårt att hålla mig i skinnet just nu. Jag bara väntar.. och väntar. 10 dagar kvar. 

Måndag: 90min lugn cykellänk. Benen kändes trötta. Låg medelfart på 25,9km/h.

så där passligt blåsigt på cykelturen

Hann också med att hämta  jordgubbar och frysa in till vintern. Hämtade 5kg, tror inte det räcker så långt. Måste nog hämta mer. Jag brukar välja jordgubbar utan bekämpningsmedel



Tisdag: VILA. Passade på att återuppliva en gammal hobby. Åkte till skjutbanan och pangade lerduvor.

Onsdag: Massage hos Pasi Gröndahl på Curenta i Malax. Efteråt simning i Laihia simhall. (hade ingen lust att simma ute). 

200m uppvärmning
300m teknik
4*200m
2*50m sparkar
200m
6*100m (25m i fart V, 25m i fart VI, 25m i fart I, 25m bröstsim)
(fart I långsammast, fart VI snabbast)
200m lugnt
Totalt: 2,4km

Jag trodde jag skulle tröttna, men det gick galant. Bara matade på och så var jag plötsligt klar??. Förhoppningsvis har jag tagit ett steg framåt nu då. Det var också första gången jag aktivt försökte simma i olika farter.

På senkvällen gick jag och Ida ut för att samla ihop blåbär till frukosten. Misstänker att Ida hann äta mer bär än jag hann plocka.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar