tisdag 28 april 2015

Terräng löpning

Efter jobbet igår, åkte jag direkt till Solf skidspår. Sko test. De hade förlängt spåret i nåt skede. 5,1km x2 blev det. Dessutom nedjogg i nya Merrell på asfalt.

Det var tungt i skidspåret, gick ofta. Pulsen hög. År 2013 sprang jag loppet i Solf skidspår i 4:39 fart. Idag måste jag gå i backarna. Snubblade flera gånger då jag inte verkar lyfta fötterna över huvudtaget. En gång flög jag. Landade på alla fyra. Inget värre hände som tur är.

Testad. I like !
Nedjogg på asfalt i dessa. Använder dem som vardagssko. Funkar att springa i också. De har lite tjockare sula en mina Pace Gloves, så de är varmare. 0 drop. På asfalten kändes benen ok.
Testade att springa i mina nya vardagsskor också.
Merrell Bare Access Arc. 
 Min nya sadel kom på posten. Nu väntar jag bara på sadelstolpen.

Adamo Road
Mjöden är lagd på flaskor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar