onsdag 15 april 2015

sol, regn och snö

Lördag: långpassdag egentligen. Jag var på matkurs kl 10-14 (mer om det sen) och skulle vara kl 18 i Korsnäs på middag. Som en effektiv löpare hinner man ju med ett långpass däremellan. Men fast det var varmaste vårdagen hittills låg jag på soffan och sov i 2h. Sen tvingade jag ut mig på terrassen för att hunden skulle få lite luft.

Mammas älgstek. Så gott, så gott

Söndag: Tog mig i kragen och for ut på racern från morgonen. Sol och ganska varmt. Konstaterade att vinterbyxorna och påsahandskan var överflödiga.


Måndag: Hoppade över morgonsimningen. Trotsade vädret på kvällen och åkte på löpskola. Långa backar utomhus stod på schemat. Jag är hopplöst mycket långsammare än 2013. Men skam den som ger sig.
Stormbyar och regn p måndag kväll

Tisdag morgon: snöpuls. På kvällen en välbehövlig Bodybalance timme.



Morgonsim idag. Lånade Heidis pass med modifikation.
400 uppvärmning
6*50 hårt 20''
6*25 hårt 20''
100 lugn sim
4*50 hårt 20''
4*25 hårt 20''
100 lugn sim
2*50 hårt 20''
2*25 hårt 20''
och sen 2*50 och 2*25 blandat för att kom upp till 2km


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar