lördag 22 september 2012

Fartvind

Kom in från morgon länken just. Det var så otroligt härligt att få springa en morgonlänk. 3*10min och lite gång emellanåt. Då jag tänker efter så är löplänkarna i torsdags och idag första gångerna jag fått springa smärtfritt sedan i maj. Det har varit en hög och klar morgon, skogen var helt vindstilla, förutom då vi skrämde iväg en tjäder/orre, som lyfte med ett brak. Blicken blev suddig ibland, tänk vilken lyx att kunna springa!

Fick mina rullskidor testade igår kväll. Rullade på riktigt bra. Härligt med lite fartvind igen.


En lånad Jabba Wood (Rose MTB) ligger och väntar i ute i bilen. Snart dags för en skogstur. Blir ingen bild ännu, misstänker att om jag får ut den ur bilen får jag inte i den nå mer. Väger väl typ 8kg mer än landsvägscykeln. Hoppas på mera fartvind i dag, men inget regn vill jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar