tisdag 4 september 2012

A M R A P

As Many Reps As Possble

Var på wsc's första crossfit pass 60 minuter igår. Hur kul som helst. Hur tungt som helst. Funktionell styrka där tekniken e viktig. Just sånt som jag gillar.
Vilken tur att jag också e anmäld till deras teknik kurs! Detalj nörd, som jag e, så vill jag göra allt rätt.

Uppvärmnings delen och teknik bestod största delen av timmen av. Jag hade ändå pulsen uppe i 190 ett tag..

AMRAP 16 minuter
- 6 broad jump (jämfota hopp så långt som möjligt
- 12 push ups (bröst och höft till golvet)
- 6 wall ball (med knäböj)

Maxpulsen under passet 201 bpm. Kan säga att jag har aldrig fått upp pulsen till nåt sånt inomhus förut.Efter detta core30. Och så var jag ju på morgonsim också. Där fick lite kullerbytts-vändnings-tips. thanx!

Avslutade dagen med skogspromenad.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar