söndag 8 mars 2015

Vintersemester

Torsdag natt kl. 03 började bilfärden söderut. Efter många timmar i bil och diverse färjor var vi framme kl 14 på fredag. Jag och Ida på semester. M på jobb. Det finns ingen snö, ingen is. Men blåsigt värre är det. Landsvägcykeln skulle inte hållits på vägen. Med pansarvagnen-MTB lyckas jag något så när.



naturstig


Fredag eftermiddag gick vi en klippig naturstig +  stretch,yoga,armstyrka på kvällen.

Lördag dags för långlänk. Började med 30min stavgång med Ida. Sen lite morgonjogg på det. Jag var lite rädd för att inte orka med att springa 2h på en gång. På eftermiddagen var det dags. 1h43min. Sammanlagt 2h20min löpning. Efteråt sov jag en timma och på kvällen lite cykling, yoga och stretch.

Söndag en blååsig MTB tur. Ibland cyklade jag i 7km/h och funderade på att sätta mig i ett dike och ringa efter hjälp. Klarade till sist 2h med hjälp av en massa choklad.

Idag kom äntligen den efterlängdade solen
Imorgon åker jag till Godby för kompis häng och simning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar