fredag 24 oktober 2014

Tjohoo det bästa som finns..

Kl. 04.50 då jag och Ida (hunden) steg utanför dörren, var det Det (rubriken) uttrycket det första jag (vi?) tänkte. Tjohoo det bästa som finns! Den meningen kan snurra runt i mitt huvud i vissa situationer.. Den e så bra. 

Då vi kom ut var det alltså vitt på marken. Snö! Ida dansade runt några varv och sen skuttade vi iväg på morgon länk.

Här e videon jag syftar på. Kolla på den (kolla hela, med ljud) och skratta en stund!



Igår skogslänk. Började vid Solf skidspår, vek snart av och plötsligt var jag i en helt annan värld. 
Hur kan jag ha missat detta förut ?
uppåt, uppåt går det

Morgonsim före jobbet. Jag har haft så mycket energi hela morognen så jag fattar inte vad som hänt.
2*100m insim
400m teknik
 2*50 superman, byt sida på vart tredje simtag
 2*25+25 sculling
 25+25 en armssim. andra handen framåt
 25+25 en armssim. andra handen utmed sidan. Andas mot passiva sidan
 50 frisim, med klapp på höft, axel huvud i varje armtag
 50 frisim, toucha armhålan i varje tag
2*100 
200 frisim
200 sim med paddlar+dolme
2*50
300 frisim
2*50 hårt
100 superman
Totalt 1800m


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar