tisdag 15 juli 2014

Tittade in på gymmet

I måndags var jag till gymmet före jobbet (började kl.9 först). Härligt lugnt där. 

Front squat 5x25kg x2, 5x30kg x 4
Marklyft 5x55kg
Bänkpress varvat med latsdrag, 5varv. Bänkpress 35kg, latsdrag 40kg
Militärpress varvat med hipthrust på bänk, 5varv, 25kg
Spark bakåt i kabelmaskin

Lyckades också göra min första OVH (overheadsquat) med 15kg. Tänkte inte falla bakåt, kändes ok hela vägen. Detta kunde jag alltså inte göra med en pinne i händerna förr. Det ända jag gjort, är att nån gång i veckan köra OVH med en av stavarna då jag har varit ut och gått med Ida. Och så plötsligt så bara funkar det med vikt också.

Blev ingen vettig träning i helgen. En sen natt i badbalja + pizzabak, flyttade fram frukosten till lunch tid. En kort jogg hann jag med.

Frukost smoothie; jorgdubb, kiwi, äppel, sallad, vatten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar