tisdag 11 februari 2014

Uppdatering

Jag gör inte så mycket annat en klampar runt med stavar och kör rehab för höften just nu. I fredags funderade jag ju på bodybalance. Men for hem och frös i stället. Idag har jag också med väskan för ett bodybalance pass. Men det e väl bäst att åka hem ändå.

Har stavgångat 10+km per dag de senaste 5 dagarna. Men nu får det räcka.

Vecka 4 & 5
Vecka 6
Vecka 4, klampade jag runt 50km, vecka 5: 48,6km och sen vaknade tävlingsnerven så jag stavgångade 65,5km förra veckan. Har som tur var haft sällskap de sista två morgnarna, så jag kommit iväg åtminstone.

Lite matbilder
pre smoothie
Färdig smoothie
Den lates middag 1
och middag 2

Mat skall också med till jobbet
 Undrar just hur mycket mindre man skall borda äta då man inte tränar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar