torsdag 20 februari 2014

På studs för en stund

Var så glad (och trött) imorse. Jag hade ätit sista antibiotika tabletten igår kväll, vilket betyder; Jag får springa!!


Joggade i väg luuugnt. Pulsen långt nere, typ utanför GU zonen. Tror det gick i ca 7:30 fart. Knallade på i 40min. Efter en liten gupp i vägen hoppade pulsen upp till FU1 och jag tänkte inte få ned den. Men jag sprang i alla fall.

Har googlat ganska mycket om Mykoplasma, men inte hittat så mycket vettigt, förrän nu. Kolla här (på finska). Det låter ju inte så bra. Här finns lite mer allmän info på svenska. Tänker köra lugn GU träning nu ett par veckor och kanske lite styrketräning.

Lite mer hopplösa Ior känslor just nu i jämförelse med Tigers attityd.


Ska skriva lite mer om min version av mykoplasma sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar