tisdag 21 januari 2014

På benen igen

Ingen träning ännu. Försiktig, långsam stavgång med Ida igår och imorse. Igår ännu hade jag stegring. Funderar på bodybalance onsdag morgon. Idag vilar jag ännu.

Det skulle inte vara så svårt att bli en soffpotatis. Jag har fått 1,5 veckor att gå med att ligga på soffan. Har inte lidit så värst mycket heller.

Ida ska ut varje dag, feber eller inte. Har njutit av solen en stund varje dag.



Lite feberglans i ögonen
Fick en mixer i julklapp. Den e i flitig använding. Gömmer en del grönsaker i smoothisarna också. Jag gör tjocka smoothisar och äter dem på tallrik.


Har fått bekräftelse att torkade nässlor och spenat funkar - om man har lågt HB! Jag har alltid haft lågt HB. För lågt. Har inte ens fått ge blod, förrän ifjol då det höll sig riktigt på gränsen. Har nog testat hjärn tabletter, men det har inte hjälpt. Men nu, nu hade jag 146.


Note to self: Det blir just redan i början av januari! Om du orkar november, december, så kommer solen i januari.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar