fredag 10 maj 2013

7,37 timmar

Jag har en rätt (Läs: riktigt) detaljerad träningsdagbok på excel. Enligt den har jag redan skrapat ihop 7,37 timmar denna vecka. Eftersom det är vilovecka skall jag egentligen träna endast 7-8h. Fast till ikväll har M knåpat ihop en WOD åt mig. Då kör jag hårt. Och så vill jag nog cykla lite i helgen också. Men annars ska jag lata mig så mycket som möjligt. 

Nästa vecka är det Mängdträningsvecka på schemat. Dessutom måsta jag välja mellan VUS's simläger, Duathlon i Seinäjoki och Vanda Extreme Run till helgen. Men för min simnings skull har jag valt simlägret.


3 kommentarer:

  1. Hade typ samma val,men valde att åka iväg till Köpenhamn för att kolla Crossfit Regionals = inte bra för min simning :(

    SvaraRadera
  2. Va ja sku säga är att typiskt att allt ska vara samma helg....

    SvaraRadera
  3. Crossfit Regionals blir säkert intressant!

    SvaraRadera