torsdag 5 juli 2012

Veckans Tri-träning

Lika kul som förra gången!

Vi träffades vid Karperöfjärden. Tuffa gänget simmade tvärs över fjärden och tillbaks, medan jag plaskade på längs stranden.

Upp och av med våtdräkten. Cyklade iväg. Planen var att jag skulle hänga på de snabba cyklisterna så länge som möjligt. Men jag gjorde ett misstag efter typ 3 minuter och så var de borta..
Blev en bra cykling ändå, ut till Replotbro fästet och tillbaks.
Dit var medelfarten 28,6 och tillbaks lite över 29km/h.

Sen var det löpningen kvar. For iväg i bra fart. Jag följde min plan att springa hårdare än marathonfart. Enligt min gamla polarklocka blev det 16min i 5:01 fart. En mer pålitlig klocka påstod att vi hade sprungit i 4:51 fart. Det e jag nöjd med :)

Hade med första hjälp till vaden i kylväskan - IS. Sen på kvällen smörjde jag på massor av Voltaren. Idag känns den som vanligt (dvs. det känns av, men jag haltar int)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar