fredag 6 juli 2012

Äntligen sommar

Nu e de faktiskt sommar på riktigt
Dessutom var jag så smart i onsdags, att jag frågade om jag kunde ta en semesterdag på fredag. Så nu har jag latat mig i solen hela dan.


I torsdags blev det kvälls-sols-cykling med Malaxgubben. Via Petalax till Mölle på kaffe. Medelfart dit var över 32km/h. Hemåt hölls det på 31.
Det e så jäkla bra för mitt pannben att cykla med dem som e så mycket bättre än mig.

Mot kvällen for jag in till stan till Eurofysio. Sen blev det lite shopping, lite solsken, en promenad och sist på med våtdräkten för dagens simpass.

Testade att bara ligga och flyta i våtdräkten. Man flyter riktigt bra, så jag kom fram till att jag sku nog måsta våga börja lita på den så småningom.. Det går faktiskt att ligga och bara flyta och vila.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar