lördag 13 augusti 2016

Trail drömmar

Jag råkade få syn på en föreläsning i Solf om trail löpning. Som tur fick jag ordnat så jag kunde sticka iväg en stund. Gymmeet Mymax i Solf hade bjudit in Team K, som hittat traillöpningen för ca 2 år sen. Och nu redan springer de över 100km tävlingar.

Det var en inspirerande föreläsning. Dessutom hade gymmet planerat en resa till HögaKustenTrail som går av stapeln 3. september. Det finns dessutom platser kvar! KÄÄK. Det var såå nära att ett Ja, jag vill med, hade halkat ur mig.

Men lillkillen måste komma först. Å andra sidan hade gymägarna också en 10månaders bebis, som de skulle ta med. Men bäst är ju nog att hållas hemma ändå. Fast jag skulle snabb vandra (och inte springa) och ha med massor av vätska, så skulle det nog ändå finnas mindra mjölk efter x antal timmar i buschen.

Dagen efter måsta jag bara dra på  mig trail skorna. Närmast jag kom trail löpning var skidspåret i Malax.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar