onsdag 27 maj 2015

Upp och ned, bak och fram

Min träning är helt upp och ned just nu. Flera orsaker. 

Jag var ju sjuk de två första veckorna i maj. 17.5 var första dagen i maj jag var i jobb. Förra veckan började jag med daglig stavgång, 2 x bodybalancepass och ett gympass.

Då jag var sjuk, hostade jag så jag tänkt gå av på mitten. Har haft ont i ett revben på vänstra sidan sedan dess. Men gympasset funkade ju. Inte alla övningar, men det mesta.  

Denna veckas tisdag var jag igen på gymmet. Men nu funkade det sämre än förra gången.. Åkte och simmade imorse. Det blev ingen simning. Kunde inte ta ett ända simtag med vänstra arm. Spräckt revben ? Jag har hört om folk som hostat av revbenen.. Har telefontid med läkare idag.

Gissa om det rök ur öronen då jag gick ut från simhallen imorse och var en timme för tidigt på jobbet.

 

Orsak nummer två är lite mer komplicerad. Mer om det sen. Ett är nu säkert. Jag kommer inte att sluta träna!

Aptiten är det åtminstone inget fel på fastän träningstimmarna minskar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar