tisdag 12 november 2013

Vecka 45

Vecka 45; 7,67h träning. Vilovecka
Plötsligt hade det gått en vecka igen ?? Jag hinner inte alls med. Enligt min träningsstatistik har jag nog tränat- om ändå litet.

-Botten napp i simningen. Hann bara simma 700m före jobbbet. Skärpning

-Började gilla Smith maskinen på gymmet. Hittills har jag undvikit den. men att göra utfallssteg gick riktigt, riktigt bra. Behövde ej tänka på balansen, eller att fälla stången på tårna. Fick lägga all tanke kraft på benet.

-Veckans löpskola bestod av koordinatons övningar och stretch. så välbehövligt.

-Var till fysioterapeuten. Har inte värkt nå i höftet denna vecka. Men fortfarande lika orörligt. Dessutom sa han att a) jar har inga muskler på baksida av lår. b) hela högra sida (coren) saknar också muskler. Jag jobbar bara med vänstra sidan.

-Körde ganska flitigt hemstyrka.  3ggr.

-Lördag; spinning50min och core på det. Sen ingen mer träning på hela helgen.. Det var länge sen vanligt vatten hade smakat så gått som under spinningpasset. Hann tänka att jag kör hellre ett "Joroinen" än håller pulsen så här skyhögt.

-Gjorde ett övningsspår åt Ida. Busenkelt, tyckte hon.

-Färsk fisk stod på menyn i helgen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar