onsdag 6 november 2013

Vecka 44

Vecka 44, 12,4h träning
Helgen blev helt ok träningsmässigt.
Lördag; spinning! första gången för i år!. Direkt efteråt gick jag på core30. Sen då jag kom hem så var jag så pass inspirerad av boken jag läser att jag tog fram MTB. 30min i skidspåret med Ida och 30min i lite snabbare fart på grusväg (själv).

Ida med på MTB tur
 
Geggigt värre den här årstiden

Hade tänkt skippa långlänken denna vecka, men på söndag så började jag ändå springa. Först med Ida i skidspåret i überlångsamt tempo. Sen for jag själv. Sammanlagt 17km blev det. Efteråt blev det ännu 8km trekking (trampa efter Ida) i skogen. (Där är det ingen fel på henns fart). Benen var ganska trötta efteråt.

God mat och vin hör förstås helgen till.
Denna gång blev rotmos testad, med ostfylld älgköttfärslimpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar