söndag 9 september 2012

Söndag morgon

Vaknar redan kl 07, überpigg! Funderade en stund på en knop jag lärde mig igår, på klättring och på mitt huvudmål för nästa sommar. Målet står klart, men funderar på att det kanske finns mer än en väg att nå dit. Att hållas frisk är förstås viktigast, sen grunduthålligheten kommer som nr. 2. Att man blir bra på det man tränar tror jag också på. Men som en pigg motionär så ska man inte ta allt så allvarligt. Så varför inte testa nåt nytt och kul däremellan, som utvecklar både styrka och kondition.

Snart e jag helt frisk. Skall ta det rätt lugnt idag ännu. Solen sken under Idas morgonpromenad. Himlen var hög och tranorna har börjat flocka i hop sig. Tror jag fortsätta njuta av vädret och satsa på en lång, lugn moss-promenad medan Ida får kolla orr-tillgången. BodyBalanc ikväll?

Ida hämtar själv in sin nya bädd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar