torsdag 16 augusti 2012

Veckans träning hittills

Måndag: Vila och motivations sökande

Tisdag: rullskidor med Ida + core styrka och 4x1min löpning!


Glad och nöjd Ida, efter 1h bredvid rullskidor

Onsdag morgon: Åkte och simma (vilken tur att jag började jobba kl. 09 först)
Onsdag kväll: cykling, Eliisa var och testade en racer igen. Nu har jag snart en ny cykelkompis, hoppas jag :)

Första dubbelpasset på alltför länge!! Gårdagens löp-tassande känns inte heller av.

Och som kvällsmål - mitt vanliga "ta vad man har i kylskåpet och blanda"


Kvarg med persika, kiwi, kakaonibs och chia frön

Torsdagens plan: Har för det mesta en plan A och B, ibland C. För utan plan får jag ingenting gjort.
alt A: sku måst egentligen far och sim med Masters gruppen kl 18
alt B: om solen lyser kommer jag inte att klara av A: då blir det cykling med Malaxgubban.
alt C: Om inte benen pallar Malaxgubbans fart, får jag väl cykla en lugn runda själv då.

Dessutom skulle det vara dags att löp-tassa ca 5 minuter igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar