onsdag 29 maj 2013

Springa-cykla-springa

Ingen löpskola på måndag kväll så jag hittade på eget. Joggade först med Ida i skidspåret 20min, sen 30min cykling på MTB, löpning 1km hårt, sen jogg och till sist 5x200m. Dessutom stretchade jag också för ovanlighetens skull (tror jag håller på att bli lite nervig för onsdagens löptävling).

Tisdag morgon; promenad och en liten WOD

3 x
4 pullups (händerna från mig)
höftstretch
3 pullups (händerna mot mig)
höftstretch
10 push ups
höftstretch

Tisdag kväll simning med Masters gruppen.

Onsdag LEDIG! Hittills har jag cyklat en timma i solen. Planterat sallad och gräslök. Nu ska jag fixa allt färdigt till fredagens choklad mousse efterrätt och sen vila bena inför kvällen. Det ända jag inte får göra är att vara i solen för mycket idag. Sprang ett halvmarathon en gång efter att ha varit i solen en hel dag. Det fungerade inte så bra.

Inga foton ännu på ca 1-2 veckor..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar