torsdag 2 maj 2013

Blåsigt

Det e redan torsdag!  Förra veckans träning blev sammanlagt 14,5h. Movescount sidan krånglar så jag får tyvärr inget inmatat där. Är riktigt nöjd med mängden timmar. Jag var sådär lagom trött på måndag morgon.

Måndag: morgon simning och löpskola på kvällen. Första löpningen på utomhusbana i år. 10*400m med 1min ståvila. Hård blåst, men gick bra ändå. 

Tisdag: simning och vila

Onsdag: Först 2h18min MTB på grusvägar i skogen (i skydd från den hårda blåsten). Sen ännu lite mer MTB i skidspåret med Ida som sällskap och lite styrka på det.


WOD
10 Burpees
4*10 push up
100 hopprepshopp
plankvariationer i 8 minuter

Senare på onsdagkvällen klarade jag ocksa av min Allra först Pistolsquat! (med lite hjälp). Har testat två gånger hittills idag - om jag fortfarande kan.. Fungerar bra med vänstra ben helt utan stöd! högra benet är svagare.

Torsdag morgon: 30min löpning i skidspåret. Ikväll är det cykling med "malaxgubban". Men jag tror jag tar en tur med MTB istället. Nu blåser det ännu värre än förra torsdagen. Och då hade jag två gubbar cyklande i bredd framför mig för att överhuvudtaget hänga med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar