måndag 4 februari 2013

Vecka 5

Det blev en mängdvecka till. Och dessutom har jag lyckats hålla mig frisk från förkylningar (hittills). Men känner att det börjar vara dags att vila nu. Var så slut i morse så måndagens morgonsim blev till sovmorgon.

På fredag kväll körde jag lite improviserad löpstyrka för några bekanta. Blev sist och slutligen riktigt bra träning då jag inkluderarde knäböj, push ups och burpees. Bra löpteknik övningar hittar man här.

Fredag kväll kl. 22.00 började ju 12h cyklingen i botniahallen. Det stod jag mer än gärna över och planerade in frisk-luft-träning till lördag istället.

Lördagen började med lite DL-jobb-hund-dag. Tränade lite TOKO (oj det var länge sen) testade lite agility hinder osv. Efter detta hade jag tänkt ta årets första skidtur runt Söderfjärden. Men tyvärr fanns det inget spår. Så det blev ca 1h skidning och sen lite mountenbiking efter. Åkte ännu och simmade med Masters gruppen på eftermiddagen.

Söndag morgon och cykling i botniahallen. Vilken tur att Ribackas var där också. Min cykel uppförde sig inte som jag ville. Både Jenni och Mats offrade en del av sin cykeltid på att serva min cykel. Tack!

På söndag eftermiddag slapp Ida äntligen till skogs. Hade besök av münstrarna Mocca och Minik och deras matte och husse.

Fikapaus med krämig ren och trattkantarell soppa


Minik & Ida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar