onsdag 27 november 2013

Rostat pepparkaksbröd

Mitt pepparkaks bröd blir bara godare och godare. Idag åt jag det rostat med massor av smör. Mums. Receptet från min favoritblogg just nu, Paleoskafferiet. Det är egentligen en blandning av två recpet, Julbröd+Morotsbröd=Morotsbröd med pepparkakskrydda.

Tisdag morgon började jag med Ida promenix (förstås). Benen var rikigt trötta ännu. Efteråt 15min core och armstyrka. De e konstigt hur fort pull upsen försämras om man inte gör dem på en stund. Tisdag kväll simning med Masters, 2,6km. Denna gång hade vi massor av teknik träning. Bra för mig. 

Onsdag morgon Bodybalance. Benen var inte på nåt bättre humör idag heller. Jag hade ingen balans alls. Men välbehövlig en välbehövlig stretch stund fick de i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar