onsdag 11 december 2013

Krumelurer i bassängen

Bodybalance med nytt program. Riktigt kul och tungt program. Gillar!

Gym:
Sen lyfte jag lite skrot, eftersom jag började kl. 09 först.
Back squat 5*5: 30+35+40+45+45kg
Marklytt 5*5: 60+70+70+65+65 (de med 70kg blev 3+4+3ggr)
Rodd 5*5: 35+30+30+30+30
Press: 5*5 25kg - blev till push press idag

Åsnespark
framsida av lår
lats drag

I går kväll simmade jag med Master gruppen. Totalt 2,8km. Nöjd med det.

Jag slutar aldrig förundras över hur usla mina sim-svängar är. Jag simmar på i "bra" fart efter nåns fötter. Vi skall vända. Personen framför mig vänder, sparkar ifrån och glider. Jag simmar in i väggen, viftar runt mig, får till sist fötterna mot väggen och huvudet åt rätt håll, krumelurar lite till och får till en liten avspark, flämtar efter luft., upptäcker att personen framför mig har simmat halva bassänglängden redan. Suck.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar