måndag 25 mars 2013

Vecka 12


13,09h

Meningen var att detta skulle vara en vecka med lite mera träning en vanligt, en mängdvecka med andra ord. Måste väl vara nöjd med 13h. Söndagen gick åt till att sova på terassen i solen. Blev mycket styrka; 2 gymbesök + 3 WOD + 1 löptstyrke cirkelträning. 

Fredag kväll var det Gym på schemat

5 * squat 50, 50, 55, 55, 55kg
5 * deadlift 60, 60, 60, 70, 70kg
5 * military press 25kg (sista serien blev till push press)

Då jag kom hem körde jag ännu en WOD
6 x
5*DHP
5*DSN
5*DMP
5*FSQ

På lördag fick jag äntligen till 3h träning. 2 timmars cykling i botniahallen + 1h löpning utomhus i solen med Ida. Det blev i och för sig ca 1h paus emellan. Men det gör inget bestämde jag. Energin räckte bra till båda passen. Energin under cyklingen 1 äpple + vatten. Efteråt åt jag 2 smörgåsar + protein och inget alls under löpningen.

Söndag blev en lugn jogg med Ida och på kvällen körde jag en WOD. Det stod Light Day på programmet. 

6 x
5 x DSW
5 x DSN
5 x SSP

Då jag körde var jag helt säker på att jag gjord 6 varv, men nu e jag inte så säker längre. 5 eller 6 varv, ingen skillnad, kändes i axlarna åtminstone.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar