måndag 11 mars 2013

Träning v 10


10,78h

Det här var min tyngsta vecka på väldigt, väldig länge. Som tur stod det vilovecka på träningsschemat. Det blev tyvärr lite av en "mellanmjölks" vecka. Ingen riktig vilovecka men inte heller en mängdvecka.

Sammanlagt 4 gånger till simhallen. Tyvärr var det bara ca 30-40min per gång. Men bra så. Torsdag blev veckans vilodag då jag åkte med jobbkompisarna och gav blod. All träning efter de så har pulsen konstant varit typ 20 slag högre. Löpningen lyckades sämst denna vecka. Lördag och söndag var det bara 4+2km.

Söndags träningen: 1,5h MTB + 10min försiktig jogg med Eliisa. Sen fick jag lite extra motion medan jag bar vedklabbar. Bokförde 30min träning. Men vi bar väl nog åtminstone 1h. Efter det dagens WOD

WOD
3 sets  (vila 120 sek per set)
5 DCL  = doulble clean
5 DMP  = doble military press
5 DSQ   = double front squat
5 DPP   = double push press
5 DSQ

Och lite core på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar