torsdag 26 februari 2015

Inte som jag trodde

Denna träningsveckan blir inte alls som jag vill.

Förra helgens långlänk flyttades ju till fredag kväll. Vindstilla, rosa moln, vårkänslor. Det var en bra länk. Samtidigt betydde ju detta att jag hade möjlighet att cykla långt både lördag och sönda. Lördag cyklade jag 2h.

På söndag var jag slut. Hade tänkt mig 1h på trainern på förmiddagen, men hamnade på soffan. På eftermiddagen började "come back ashtanga yoga" på Wasa yoga center. En drop in kurs jag ska försöka delta i så ofta jag hinner. Efteråt BJJ.

På måndag morgon ingen simning. Vid lunch började det klia i halsen och ögonen. Sjukledig tisdag och onsdag. I morse försökte jag göra en vettig stavgångspromenad med Ida, men blev helt kallsvettig. Vilan fortsätter.



1 kommentar:

  1. nämen fyy så surt! hoppas du kryar på dig snabbt så do slipper ut å på igen :)

    SvaraRadera