fredag 18 oktober 2013

Höst och motivations brist. Det hör ihop på nåt sätt. Om det är höstdeprission eller annars bara trötthet vet jag inte. Ska åka och köpa rosenrot som jag käkat de senast vintrarna.

Försöker åtminstone se till att inte bli förkyld. Har både torkad sprängticka att göra te på och en tinktur. Föredrar dock te varianten.

Torkad sprängticka till te

Tinktur på sprängticka
Onsdags träning: Bodybalnce tidig morgon och gym+core30 på kvällen.
Torsdags träning: Powerwalk, med 16kgväst. Dessutom testade jag att köra 50+50 utfallssteg med västen på. Tungt. Gjorde också 50 push ups men tog av västen först. På eftermiddagen Lesmills Bodypump 60min. 

LesMills BodyPump har hört till min standard träning från 2002-2011. Då gick jag varje vecka, ibland 2-3 gånger. Nu hade jag senast varit på BP 18.8.2012. Och på hela 2012 var jag på BP sammanlagt 4ggr. Jag behövde dock inte sänka så mycket på vikterna. Det är ju positivt. Men idag är jag nog lagom mör.

Imorse (fredag) simning. Ikväll: vila eller jogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar