söndag 7 april 2013

4 hours

Fick till 4h träning på lördag igen. Härligt. Men om det var så smart vet jag inte. Har vait trött och slö idag. Fast det kan väl också bero på att jag var chaufför åt några kompisar igår och lämnade i stan en stund.

Det blev 2h MTB + 1h löpning + 1h simning. Ett litet omvänt triathlon. Hade också ca 2h paus före jag åkte och simmade. Jag försökte denna gång hålla pulsen på GU hela tiden.


fortfarande vinterföre på skogsvägarna

Tyvärr glömde jag bort att planera vad jag skulle äta och när man börjar vara trött fungerar inte hjärnan alltid så bra. Det tänkte bli katastrof men på nåt sätt så klarade jag mig. Det var nog Coltings kokosbollar (kokos olja) som räddade mig igen.

pausgympa under löparturen, medan jag dricker vatten


Idag (söndag) åkte jag och Ida ut på en kort, återhämtande MTB tur. På eftermiddagen var jag på crossfit till WSC. Alltför länge sen sist. Först körde vi teknik i Clean&Jerk med stång. Sen dags för dagens WOD.

30 kb swing (ända upp) 20 / 16 kg
30 clean & Jerk  60 / 40kg
30 burpees
30 kb swing
30 clean & Jerk

Just nu har jag ett fröknäcke i ugnen. Igår åt vi det som snacks. Men det blir säkert bra med ost och skinka också.  Har också tillrätt grönsaker för några dagar framåt.

grönsaker + olivolja, salt och timjan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar