onsdag 30 januari 2013

Regn ?!

Regn mitt i vintern.. Jag som ska springa ikväll..

Tisdag blev nästan en vilodag. Började jobba först kl. 09. så morgonträning skulle ha passat utmärkt. Men jag tyckte att jag förtjänade att sova. Det blev istället effektiv morgonstädning och Ida-promenix. 

Morgonstädning eller sen kvällsstädning passar mig riktigt bra. Då bara kopplar jag bort alla tankar och e supereffektiv och vips så e det klart!

Tisdag kväll, simning med Masters gruppen. Enligt min Garmin klocka simmade vi 1000m på 20min14sek.  Det är nåt av ett rekord för mig. Drömmen är ju att komma 1,9km under 40minuter i sommar.

Onsdag morgon började som vanligt med Bodybalance. Och eftersom jag började senare hann jag nästan vara 1h på gymmet också. Denna gång hade jag ätit en ordentlig frukost och hade dessutom med sportdryck (lite overkill). Men tänkte undvika att bli för svag eftersom jag ska löpa ikväll. 

Testade denna gång (så få pauser som möjligt)
7 x
5 marklyft 50kg
5 thrusters 20kg

Går snabbare varje gång :) Efter detta olika benövningar, rygg och axlar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar