fredag 25 januari 2013

huvudvärk

Huvudvärken började (minns inte när) och fortsätter..

Gårdagens gym blev till typ ingenting. 30min 
Körde åtminstone igen
5 x
5 thrusters
5 markllyft

Det gick mycket snabbare denna gång. Lite ben på det så tänkt huvudet gå sönder. Steg ändå upp i morse och simmade 25min (botten notering tidsmässigt). Ska försöka mig på skidåkning ikväll en stund tror jag.

Då jag kollade genom de senaste veckorna så märkte jag att all träning gå ut på halvtimmar. Konstigt. trainer halvtimme, gym, hemstyrka, jogg, PW.. 3xhalvtimme/dag. Måste komma förbi halvtimmes syndromet och börja tänka 40min istället..

Har annars kommit fram till att åtminstone en av helgens långlänkar skall vara 3h. Det behöver inte göras i sträck och det behöver absolut inte vara samma sport. Men sammanlagt 3h på en dag sku ju måsta lyckas.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar