måndag 4 augusti 2014

SimmatCyklatSprungit

De senaste tre dagarna har jag faktiskt tränat. Jag kallar det nästan riktig träning. På fredag testade jag simflötet för första gången. Simmade från Tropiclandia mot Sundom bron - längs med stranden. De första hundra meterna tänkte jag på det hela tiden. Men märkte inte av det alls. Så glömde jag bort det och simmade på. Gissa om jag skrek då det kändes som om någon tog tag i benet, då flötet plötsligt nuddade i vaden. Förhoppningsvis hörde ingen mitt hyena skrik under vattnet. Men flötet var faktiskt så lätt så jag kände efter flera gångner att jag inte tappat det. Nycklarna hölls också torra. Fungerar också som flöte ifall nåt skulle hända. Jag har storlek L.

tummen upp för flötet
På lördag blev det en cykeltur till Korsnäs. En kaffekopp och så tillbaks. Ungefär 60km.

Söndag: långlänk mitt på dagen. Kollade att det var 27 grader i skuggan då jag sprang iväg. Gick ändå helt bra. 90minuter springande.

Blåbär - dock köpta

Avokadosoppa, mums

En bok jag lånat. Jag tror att jag måste införskaffa ett eget exemplar

blåbärs frukost

båttur

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar