torsdag 16 juli 2015

Racern luftad


Racern var framme i helgen. Äntligen. Ny sadelstolpe, ny sadel. Det kändes bra, tror jag. Men jag hade sadelväskan fram  på sadeln så den skav mot låren hela tiden. Måst hitta på nåt med den.

 


Positivt var att jag fick inte alls sjukt i rumpan - där jag brukar få. 70 min räckte denna gång. Lyckades att undvik att stress över hastigheten som var sjukt låg. Det gör inget, huvudsaken att jag motionerar.

Denna vecka har jag hunnit med bodybalance, 2xgym och en MTB tur. 

Imorgon börjar semestern. Fredag + hela nästa vecka.

Håller tummarna för dem som skall till Joroinen. Tänk vilket äventyr.


Preggo länkar
sparkibaken_gravidguide
Träna mage
sparkimagen.se
styrkeovningar-mage
mammamage
Trendoträning

Yoga mom del 1
Yoga mom del 2

Triathlets förlossningsberättelse del 1
Triathlets förlossningsberättelse del 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar