fredag 10 juli 2015

Mat funderingar

Jag äter fortfarande som en häst och tränar kanppt nåt. Det går inte ihop förstår jag nog. Dessutom äter jag helst socker (bulla, kakor, glass) morgon, middag kväll. Bröd funkar också.

Bebisen i magen påverkas av allt jag äter har jag lärt mig. Så äter jag socker, blir bebisen mycket mer insulin känslig än annars. Målet är alltså att äta näringsrik mat. Det ryms ju inte så mycket åt gången i magen - och mindre lär det blir. Så då skulle det ju va bäst att äta nåt vettigt.

Jag vill fortfarande ha bulla..

Denna veckas träning:
Gym måndag, torsdag och fredag morgon.
MTB 1gång
Stavgång varje dag minst 30min.

Jag måste absolut få in minst 3 cykelgånger / vecka. Helst simning också. Tänker dessutom börja bära "tung-dvs. några få kilon" ryggsäck då jag går med stavarna.


Preggo länkar:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar