tisdag 31 mars 2015

Orosmolm

I fredags var jag på besök hos en "kotknäckare". Varför man frvilligt går till en sån, frågade jag mig själv flera gånger medan tårarna rann. Enligt honom har jag kanske inte ens astma (har ätit astmamedicin sedan 11-års ålder). Flera ryggkotor var alldeles för långt ut. Etta benet var kortare.. Hur många gånger han smällde till tappade jag räkningen på. Men nu är bena lika långa och ryggraden och nacken är slät och fin. Nämnas kan ännu att flera som har haft regelbunden huvudvärk har fått bort det efter ett besök hos honom.

Fyra dagars helvila blev ordinerat. Lö, sö korta promenader. Måndag morgon hoppade jag över simningen. Men på må kväll satte jag mig på trainern. Cyklade i lugnt tempo en timme, med 10 * 30sek tyngre motstånd + 60sek ännu tryngre, 70kad. Plötsligt började vänstra knä värka. Nu värker det med jämna mellanrum. Jag kan stödja mig på det men det gör ont.

Efter påsk tänker jag beställa en ny tid.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar