torsdag 23 oktober 2014

Oktober - för hektisk

Jag mår verkligen inte bra då jag inte hinner med. Plötsligt är det slutet av oktober. Tempen såg ju bra ut där ett tag. Men nu har den fastnat på 36,7 som är "så där" (enligt mig). Igår var jag än en gång på bioresonans. Fortfarande spår av mykoplasman..

Här kommer en kort sammanfattning av oktober, fast jag glömt hälften.

En oktober helg var jag på kurs. "Renande Smoothies". Verkligen intressant. Henne väldigt intressanta websida, hittar ni här(klick). På hennes blogg finns också andra kurser hon kommer att ha i höst. Jag är anmäld till en kurs om städkemikalier. Vi fick ett häfte med smoothie recept med hem. Dessutom smakade vi en smaskig smoothie på rå choklad, kokosvatten och 10 andra grejjer. Mums.


En oktober löradagkväll var vi i skogen och spårade älg med Ida. Jag fick en kvist i ögat. Tänkte inte på det mera. Men måndag var ögat igen svälld. Sjukledig 4 dagar. Sen blev det bra.

Jag har varit ca 2ggr/vecka på Fustra träning. Jag blir mer och mer medveten om saker varje gång. Skriver mer om det sen.

Jag har sprungit och cyklat i regn, men också hunnit med någon långlänks-lunk i solsken. Har dessutm hunnit dra en rörlighets & sim träning för Wasa Triathlon klubben. Annars inte mycket simning pga av ögat. 
långlänk i sol
MTB i regn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar