tisdag 2 september 2014

Vila och snart semester

Nu har jag verkligen tränings vila. Förra veckan, testade jag nyskorna 2+2km. Annars bara stavgång och en kort wod.

Nyskorna; Newton Gravity
Köpte skorna då vi hade triathlon tävlingen. Jag har länge kollat på dem och då hade jag äntligen chans att prova. Testade och så kom de med hem. 3mm drop. Väldigt lätta. Igår kom jag mig äntligen ut på en 40min jogg. På asfalt/grus fungerar de riktigt bra. Var också ut på en åker med Ida, där funkar de inte. Åtminstone mina fötter vill ha ett par Merrell på då jag springer på  mjuka underlag. Funderar dock på bredden.  Jag kör ju med Adidas annars, pga mina smala fötter. Och då jag jämför dessa och mina Boston så är det en viss skillnad.. Jag får väl se då jag sprungit lite mer med dem.

Denna tänker jag använda i vinter under simningen

Villa avslutning på skären
mat på gång
paketet finns kvar
Klart

Denna vecka jobbar jag må-to. Fre-sö är jag i Lapua och skolar hundar. Nästa måndag åker vi till fjällen, kommer hem söndag. Hoppas på lite löpning i fjällen. Uppdatering då jag e hemma igen.

Temp check: 36,8

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar