lördag 11 januari 2014

Man ska inte..

..säga att det går bra! Året började väl lite för bra träningsmässigt.

Det började på tisdag. Jag var hemma från jobbet med huvudvärk så jag såg dubbelt. Tänkte inte mer på det. Härdade ut och åkte till jobbet på onsdag. Gymmets tidiga morgon bodybalance var utbytt mot core+stretch. Det var tungt, men.. Efter jobbet en GU jogg. Joggade saktare och saktare så att pulsen skulle hållas nere. Väl hemma kändes det konstigt. Mätte feber. Inte mycket men tempen var över 37grader. Kändes OK, torsdag morgon, åkte till jobbet. Tog med febertermometern. Tempen hölls över 37 hela dan. Men jag kände mig rätt OK ändå (dvs inte halvdöd som jag brukar då jag har feber)

Var hemma ändå på fredag. Nu är det lördag kväll och jag har inte haft under 37 grader ännu (men inte över 38 heller). Fattar ingenting. Jag är inte snorig, inte trött. Bara svag och febrig.,

Min födelsedagspresent får jag inte ens testa just nu.




Den andra grejen. Den med tyngder på är för fötterna/vaderna.

Nu vill jag bara bli frisk

1 kommentar: