tisdag 11 december 2012

Limin - Träningsvärk

Efter helgens Projekt knäböj, hade jag milt sagt svårt att gå på måndagen. Dessutom hade 2h på racer sadeln satt sina spår. Efter lite betänketid åkte jag ändå till simhallen på måndag morgon. Där lämnade jag (igen) i duschen en halvtimme och frös. Kom dock småningom fram till att jag kan ju inte åka till jobbet och säga att jag Nästan simmat. Så det blev ändå lite över 30min plaskande. Benen vägrade fungera, så jag höll mig i den grunda 25m banan och körde teknik.

På kvällen körde jag Kettlebell400 utmaningen. Använde en 10kg kettlebell. Förbättrade tiden med 6min22sek. Så nu ska jag börja använda 12kg. Har fått ett par handledsskydd för att undvika blåa handleder.



Pull ups, ben och core styrka på det och så var det dags för Idas motion. Det blev en MTB turlängs cykelbanan i mörkret.

Kvällsmålet blev rågknäcke med smör, avokado, paprika och örtsalt. Dessutom ett ägg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar