fredag 5 augusti 2016

Sista veckan i juli.

Förra veckans träningsinlägg lämna på hälft. Sista veckan i juli, värmebölja och ledigt.

En dag blev det 10 utfalls hopp, 10+10 utfallssteg, med bakre foten upphöjd, 20 höftlyft med lillkillen som vikt. Får man räkna det som träning?

Som motvikt, hann jag med 20min träning för armar dagen efter.

Två dagar bra träning. Jag var nöjd, "mätt på träning" onsdag och torsdag.

Måndag: MammaBootCamp
Onsdag: Löpning, långpass 90min. sprang 2km och gick 2min. 14km med snittfart 06:20min/km
Torsdag: Cykling, 96min Och simning 1km utanför Tropiclandia.

Efter detta var jag lite mör, vilket passade bra då det är 24/7 med lillkillen nästan två veckor. Kan inte bestämma mig om jag ska räkna MTB cykling med Thule kärran efter som träning eller inte. Men det får räknas till vardagsmotion tror jag.

Resten av veckan vagnpromenader.

Jag är verkligen nöjd då jag har kondis att simma med de här
tuffa tjejerna! Heidi och Cessi.
Jag fick en chock då jag kollade på den här bilden första gången. Ser ni hur sned jag är. har funderat om jag står i en grop eller nåt. Men nej. Framför spegeln då jag lyfter händerna över huvudet, är höger axel mycket högre än den vänstra. Ska beställa tid till Ekebhom i Sundom meddetsamma (kiropraktor).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar