tisdag 1 september 2015

Preggo v.32

32+0 var i torsdags redan. Det e inte länge kvar på jobbet nu. Idag e jag ledig, eftersom gravidyoga kursen skulle ha varit ikväll. Men den blev tyvärr framflyttad.

Annars så sover jag för det mesta. Förra vecka gick jag och sova kl 19 flera kvällar. Problemet är att jag inte får sovd. Jag e vaken femtioelva gånger per natt..

Utan den här extra dagen ledig i veckan vet jag inte hur jag skulle klara av att jobba.

Förra veckans motion
Racer: 1x 2h
MTB 2x1h
Gym 2x1h
Bodybalance 1x 45min
Stavgång 6ggr. 5h

Veckans härligaste pass var absolut solskens cyklingen med Heidi. Sol, värme, nästan vindstilla och sällskap. Dessutom en långlunch på Mölle.



Det går inte att ligga på triathlon styret. Men annars är det inga stora problem. Det bästa av allt är min nya sadel. Jag har inte det minsta ont i rumpan mer. En Adamo Road sadel.

Helgen spenderades på villan, vilket betyder lata dagar i solen. 


M har skaffat våtdräkt!!! så han och Ida tog en simtur medan jag fick nöja mig med att ro. Jag har alltså äntligen accepterat att våtdräkten är för liten. Det går inte att andas i den helt enkelt.



preggo magen v. 32




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar